افزایش سطح کراتینین در نفروپاتی دیابتی چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش سطح کراتینین در نفروپاتی دیابتی چگونه آن را درمان

من به نفروپاتی دیابتی کردم دو سال پیش، و آن را در 2.3 برای مدت طولانی باقی ماند، اما در حال حاضر آن را به طور ناگهانی به 2.9 افزایش یافته است. می تواند شما را به من بگویید چه معناست؟ و چگونه آن را درمان کنیم؟
سطح کراتینین را افزایش 2.3-2.9 به سرعت در حال یعنی چه؟
در درمانگاه، سطح کراتینین را افزایش سرعت باید با صدمه به کلیه ها همراه است، معمولا، برخی از القاء وجود دارد در کلیه وجود دارد و ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها، موجب سرعت در حال سطح کراتینین افزایش می یابد.
بنابراین برای بیمار به بیماری کلیوی افزایش سطح کراتینین معنی کلیه آسیب بیشتر در این دوره کردم شده است. اگر آنها می خواهند برای حفظ بیماری ثابت یا معکوس آن، آنها نیاز به برخی از اقدامات مربوط به جلوگیری از کلیه را از آسیب بیشتر است.
چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا؟
همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیمار به بیماری کلیوی تا زمانی که آنها می توانید کلیه خود را از آسیب بیشتر محافظت آنها را بیماری خود را تحت کنترل است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین درمان برای بیماری کلیوی، می تواند کنترل بیمار نفروپاتی دیابتی سطح کراتینین آنها و سایر علایم از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. از آن است که چهار عملکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانید بیماری خود را کاملا کنترل کنید. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند فرصت برای معکوس کردن بیماری خود را دریافت کنید.
اگر می خواهید به کنترل نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: